Menu
Stav českého školství
Teď si něco řekneme o učitelích, kteří jsou na každé škole nezbytní a chtějí nás něco naučit a dát nám nějaké rady do života či budoucího vzdělávání. Řekla bych, že každý učitel by měl mít vysokou školu, aby byl ve svém oboru opravdu výborný, a tak mohl předat žákům znalosti a zkušenosti, které jsou důležité. Dále by taky každý učitel měl projít určitými přednáškami o tom jak správně učit, aby studenti dokázali vstřebat látku, která jim bude vysvětlena. S tímto je právě problém, studenti si stěžují, že učitelé nedokaží látku vysvětlit tak, aby to většina studentů pochopila.
V Česku by se také mohlo postavit více škol podle zahraničního stylu, a tak je zpřístupnit studentům bez velkých peněžních obnosů. Ano, v Česku takové školy jsou, ale platí se opravdu velké školné. V zahraničí bych řekla, že tyto školy jsou přístupné více studentům a školy tam mají vyšší úrověň než tady.
Zdroj: Aňa, 08.05.2007
Diskuse ke slohové práci
Stav českého školství
Štítky
uprchlíci Palahniuk Rumcajs doba husitská Jana štroblová kerouac bystrouška Santiniho jazyk Holmes uvod chť saturnin Seifert vějíř kornerová Ctižádost nespisovná čeština Vojta Kaliba Feminismus záře nad pohanstvem Příliš hlučná samota rekce než jsem tě poznala moderní poezie Márinka kubka 12 apoštolů Frederick argot král jan pneumatika
Doporučujeme
Server info
Počítadlo: 741 187 511
Odezva: 1.82 s
Vykonaných SQL dotazů: 3
Návštěvnost: TOPlist.cz - školství › Český-jazyk.cz
© 2003-2025 Český-jazyk.cz - program a správa obsahu: Ing. Tomáš Souček, design: Aria-studio.cz Autoři stránek Český-jazyk.cz nezodpovídají za správnost obsahu zde uveřejněných materiálů! Práva na jednotlivé příspěvky vlastní provozovatel serveru Český-jazyk.cz! Publikování nebo další veřejné šíření obsahu serveru Český-jazyk.cz je bez písemného souhlasu provozovatele výslovně zakázáno! Užití výhradně jen pro osobní účely je možné.
Mapy webu Čtenářský deník - Životopisy - Čítanka - Spisovatelé Důležité informace Podmínky používání - Vyloučení odpovědnosti - Nastavení soukromí