ČESKÝ JAZYK Literatura aneb studentský underground - čtenářský deník, životopisy, čítanka, slohové práce, slovníček pojmů - www.cesky-jazyk.czwww.cjl.cz | www.literka.cz Publikování nebo další veřejné šíření obsahu serveru Český-jazyk.cz je bez písemného souhlasu provozovatele výslovně zakázáno! Užití výhradně jen pro osobní účely je možné.



Menu

­­­­
Hodnocení práce slohovky

Aktuální známka: 2.00
Hodnoceno: 21x Prosím, ohodnoť práci

Nákupy


OSNOVA:

I.Fronty, tlačenice
II.1. Vše je o penězích
2. Těžké vybírat
3. Ovlivnění zákazníků
III.Hodně štěstí


Když se řekne nákupy, každému se vybaví postávání ve frontách a zběsilé tlačenice u pultů. Myslím, že nakupování může být i příjemné a zábavné. Obzvlášť pro mladé dívky nakupující hadříky a kosmetiku, ale běhání za akcemi ve velkých supermarketech je opravdu jen pro ty trpělivé. V době dnešního zdražování a nízkých platů si většina lidí nemůže dovolit, co by si přála. Nakupují z druhé ruky a často se stávají terči posměchu.

Jistě, všechno je hlavně o penězích. Když někde vidíme nějakou "zaručeně skvělou" akci, vrháme se na ni jak supi. Je to logické, ale většinou se do akce uvede výrobek, který není zrovna trhákem v prodeji, často se stává, že cena zůstane stejná a prodavači jen dopíší tu "původní" a přeškrtnou. Každý by rád nakupoval levně, ale to bohužel nebývá zárukou kvality. Levné věci se rychle zkazí či zničí a je nutno koupit nové. Takže je otázkou, zda se vyplatí koupit dražší a kvalitnější zboží namísto levnějšího.

V dnešní době je už takové množství obchodů, že si mezi nimi můžeme vybírat, jak jen chceme. V každém menším městě najdete supermarket a v každém větším na něj natrefíte na každém rohu. A stále se staví další a další. Ano, myslíte si, že je tak lehké nalézt, co opravdu chcete, ovšem pulty všech obchodů a krámků přetékají tolika věcmi, že občas naštvaně odcházíte s nepořízenou a ještě nadáváte. Také to znám, a když se mi začne nějaká věc líbit, zastaví mě vysoká cena.

Rovněž vás všude lákají reklamy, kde je všechno načančané a kde obchody s potravinami volají: "Zakousni se." Obchod s nejlepší reklamou získá pravděpodobně nové zákazníky, ovšem otázkou je, jestli svůj úžasný propagovaný výrobek taky ve velkém množství prodá. Dříve pouštěli v supermarketech takovou hudbu, kterou jsme podvědomě vnímali a díky jejím účinkům více nakupovali. Teď už je to zakázané, ale myslím, že občas se to ještě stále dělá.

Přeji vám hodně štěstí při nákupu a výběru zboží, stačí, když naducáte svou peněženku a obrníte se dobrou náladou a trpělivostí...

Vytisknout (Ctrl+P) Stáhnout v PDF

Zdroj: ,

   
­­­­

Diskuse ke slohové práci
Nákupy







Mapy webu Čtenářský deník - Životopisy - Čítanka - Spisovatelé Důležité informace Podmínky používání - Vyloučení odpovědnosti - Nastavení soukromí


Ověřovací kód Opište kód z obrázku (jiný kód ↑)