Menu
Jaká bych byla učitelka? (2)
Začněme ale tím, co vlastně vede člověka k tomu, aby se stal tím všemi mladými nenáviděným člověkem? Pravděpodobně to nebude to, že by se chtěl někdo pomstít. Proč tedy chce někdo způsobovat desítkám žáků ony deprese z ranního vstávání a špatných známek, "zabíjet" jejich čas a děsit je zkoušením? Říká se, že za mnoha špatnými věcmi lze najít dobrý úmysl. Za povoláním učitelky by tedy mohl být záměr někoho přiučit věcem, které se jim budou hodit.
Vždyť téměř všichni dospělí vzpomínají na školní léta jako na nejkrásnější dobu jejich života. Například moji rodiče tvrdí, že kdyby mohli, chodili by do školy místo do práce.
Stále ale nevím, jestli bych si raději vychutnávala pětky z písemek a zkoušení, nebo dávala jednu jedničku za druhou a byla ráda, že nedělám nikomu mnoho problémů a starostí. Moc rád bych si vychutnala ony smutné obličeje těch, které bych "obdarovala" nějakou špatnou známkou, ale když se podívám do svého studentského průkazu, hned si vybavím, co budu muset dělat, abych měla na vysvědčení vyznamenání a hned mě to přejde. Ta pomsta určitě má něco do sebe, ale nerada bych znepříjemňoval život tolika lidem stejně tak, jak to dělají někteří mně.
Zlatá střední cesta - tu zvolila většina našich vyučujících a já bych je následovala. Asi bych se stala takovou tou průměrnou učitelkou, která občas zpestří hodinu nějakým výrokem, aby měli žáci na co vzpomínat, ale abych je i naučila věcem, které budou možná potřebovat a tím jim v životě pomoci.
Zdroj: Kačenka, 09.06.2006
Diskuse ke slohové práci
Jaká bych byla učitelka? (2)
Aktuální pořadí soutěže
- Do soutěže se prozatím nezapojil žádný soutěžící.
- Přidejte vlastní práci do naší databáze a staňte se vítězem tohoto měsíce!
Štítky
rádio josef kajetán tyl koncept marika Abraham Lincoln Můj život po životě o poezii české dostojevskij líbáš jako bůh stárnutí tajný deník ranhojič Mio, můj Mio ikarus demanty noci nejkrásnější vánoce oskar a růžová paní Gogol-Revizor tristram shandy královna mab žádosti Vánoční sen Geraldova hra moje vesnice stíny bludička jiři havel lyrický subjekt Kleopatra osm světů
Doporučujeme
Server info
Počítadlo: 734 635 066
Odezva: 0.02 s
Vykonaných SQL dotazů: 3
Návštěvnost: TOPlist.cz - školství › Český-jazyk.cz
© 2003-2025 Český-jazyk.cz - program a správa obsahu: Ing. Tomáš Souček, design: Aria-studio.cz Autoři stránek Český-jazyk.cz nezodpovídají za správnost obsahu zde uveřejněných materiálů! Práva na jednotlivé příspěvky vlastní provozovatel serveru Český-jazyk.cz! Publikování nebo další veřejné šíření obsahu serveru Český-jazyk.cz je bez písemného souhlasu provozovatele výslovně zakázáno! Užití výhradně jen pro osobní účely je možné.
Mapy webu Čtenářský deník - Životopisy - Čítanka - Spisovatelé Důležité informace Podmínky používání - Vyloučení odpovědnosti - Nastavení soukromí