ČESKÝ JAZYK Literatura aneb studentský underground - čtenářský deník, životopisy, čítanka, slohové práce, slovníček pojmů - www.cesky-jazyk.czwww.cjl.cz | www.literka.cz Publikování nebo další veřejné šíření obsahu serveru Český-jazyk.cz je bez písemného souhlasu provozovatele výslovně zakázáno! Užití výhradně jen pro osobní účely je možné.



Menu

­­­­
Hodnocení práce slohovky

Aktuální známka: 3.00
Hodnoceno: 4x Prosím, ohodnoť práci

Reklamy

Reklamy vidíme všude - v televizi, na billboardech u dálnice nebo třeba v časopisech. Snad všechny lidi štvou zejména ty v televizi, které běží skoro každou půlhodinu. Jsou čím dál více hloupější a delší. Avšak na druhou stranu to chápu. Firem je v dnešní době spousta a jediný způsob, jak se prosadit, je, aby o vás lidé věděli. Kazí to ale celý dojem z filmu. Film, který obyčejně trvá hodinu a třicet minut, má v televizi kvůli reklamě i dvě a půl hodiny. Nejmenovaná televizní stanice navíc na takový film udělá velkou reklamu a označí ho jako megafilm.

Nemyslím si, že jsem reklamou nějak více ovlivňován, protože když jdu nakupovat, koupím to, co potřebuji, ne to, na co jsem viděl reklamu. Jenže na některé lidi to vliv určitě má, neboť kdyby neměl, reklamy už dávno neexistují.

Důležité je, aby si lidé uvědomili, že by měli kupovat jen věci potřebné, ne jenom věci z reklamy, protože ty bývají dražší.

Vytisknout (Ctrl+P) Stáhnout v PDF

Vložené:

   
­­­­

Diskuse ke slohové práci
Reklamy







Mapy webu Čtenářský deník - Životopisy - Čítanka - Spisovatelé Důležité informace Podmínky používání - Vyloučení odpovědnosti - Nastavení soukromí


Ověřovací kód Opište kód z obrázku (jiný kód ↑)