ČESKÝ JAZYK Literatura aneb studentský underground - čtenářský deník, životopisy, čítanka, slohové práce, slovníček pojmů - www.cesky-jazyk.czwww.cjl.cz | www.literka.cz Publikování nebo další veřejné šíření obsahu serveru Český-jazyk.cz je bez písemného souhlasu provozovatele výslovně zakázáno! Užití výhradně jen pro osobní účely je možné.



Menu

­­­­
Hodnocení práce slohovky

Aktuální známka: 3.40
Hodnoceno: 10x Prosím, ohodnoť práci

To musíte mít!

To musíte mít! hlásí reklamní slogan na obrovském billboardu. Úžasné slevy a akční ceny, píše se tam dál. A vy, celí tumpachoví, vyrážíte vstříc nákupnímu centru, aniž byste rozumně uvažovali. Poblouznění je tak silné, že zapomínáte na svůj finanční stav a řítíte se k velkým výhodám nákupu. Ano, je to tak. Reklamy dokážou na člověka tak zapůsobit, až neví, čí je. Jen si je jistý, že musí využít takovou akci, jakou zrovna v tom a tom obchodě mají. Jsme to ale hlupáci. Většinou jde o věci, které nepotřebujeme, a když je získáme, tak se nám někde válí. Možná na chvíli ukojí náš pocit potřeby mít je, ale později... Škoda mluvit.

A co teprve jídlo? Co potřebuje člověk sníst za den? Něco málo. Přesněji 2000 kalorií. Ale pokud je zrovna nějaká čokoláda nebo oříšky či dokonce chipsy v akci, linie jde stranou. Musíme si přeci někdy vyhodit z kopýtka a udělat si radost. A takhle to jde pořád, lidi nakupují jídlo v akcích, tloustnou a potom v lepším případě chodí cvičit. Je to nekonečný koloběh. A proč vlastně? Kvůli nějaké reklamě...

Vytisknout (Ctrl+P) Stáhnout v PDF

Zdroj: ,

   
­­­­

Diskuse ke slohové práci
To musíte mít!







Mapy webu Čtenářský deník - Životopisy - Čítanka - Spisovatelé Důležité informace Podmínky používání - Vyloučení odpovědnosti - Nastavení soukromí


Ověřovací kód Opište kód z obrázku (jiný kód ↑)