ČESKÝ JAZYK Literatura aneb studentský underground - čtenářský deník, životopisy, čítanka, slohové práce, slovníček pojmů - www.cesky-jazyk.czwww.cjl.cz | www.literka.cz Publikování nebo další veřejné šíření obsahu serveru Český-jazyk.cz je bez písemného souhlasu provozovatele výslovně zakázáno! Užití výhradně jen pro osobní účely je možné.



Menu

­­­­
Hodnocení práce slohovky

Aktuální známka: 1.63
Hodnoceno: 8x Prosím, ohodnoť práci

Reklamy a my (2)

Televize. Každý z nás ji má doma. A taky asi každého z nás, alespoň podle mého názoru, štvou neustále se opakující reklamy, které jsou v poměru deset ku jedné části filmu. A nejhorší jsou právě ty reálné.

Je úplně normální, že jdu ve škole po chodbě, a když mi někdo pochválí svetr, tak vytáhnu z batohu Perwoll a řeknu: "Není nový. Je jen vypraný v Perwollu!"
Nebo když se jednou za čas stihnu ráno učesat, kamarádka ke mně vždy utíká a přes polovinu chodby na mě nadšeně volá: "Páni! Ty máš dnes boží vlasy." A moje odpověď? "To ne já. To moje Shauma!"
A do třetice všeho dobrého, jak říká moje babička: Jednou nešla moje nejlepší kamarádka do školy kvůli střevním problémům. Místo ovoce nebo nějakých sladkostí na zlepšení nálady jsem jí přinesla velký desetikilový balík psích granulí Pedigree a dala jí ho se slovy: "Psům zlepšuje trávení, a proto dělají pevná hovínka. Snad pomůže i tobě!"

A pak že reklamy nejsou přínosné pro život.

Vytisknout (Ctrl+P) Stáhnout v PDF

Zdroj: ,

   
­­­­

Diskuse ke slohové práci
Reklamy a my (2)







Mapy webu Čtenářský deník - Životopisy - Čítanka - Spisovatelé Důležité informace Podmínky používání - Vyloučení odpovědnosti - Nastavení soukromí


Ověřovací kód Opište kód z obrázku (jiný kód ↑)