ČESKÝ JAZYK Literatura aneb studentský underground - čtenářský deník, životopisy, čítanka, slohové práce, slovníček pojmů - www.cesky-jazyk.czwww.cjl.cz | www.literka.cz Publikování nebo další veřejné šíření obsahu serveru Český-jazyk.cz je bez písemného souhlasu provozovatele výslovně zakázáno! Užití výhradně jen pro osobní účely je možné.



Menu

   
­­­­
Hodnocení práce slohovky

Aktuální známka: 1.68
Hodnoceno: 97x Prosím, ohodnoť práci

Reklama - není úniku?

Reklama. Najde se někdo, kdo by se s ní nikdy nesetkal? Troufám si tvrdit, že s reklamou se setkáváme denně úplně všichni, možná až na hrstku trosečníků na pustých ostrovech.

Reklama si klestí cestu k našim srdcím všemi různými způsoby. Inzerenti se předhánějí ve vymýšlení stále nových a nových způsobů, jak nám naznačit, že právě jejich zboží je to pravé a nemá cenu se ohlížet po jiném. Nemají rádi televizní stanice, protože jim mezi jejich reklamy cpou nějaké pitomé pořady.

Když se procházíte po ulicích, tak se na vás usmívají celebrity, které si "doplňují základní vzdělání a maturují" s našimi deníky, v televizích je nám vštěpován zásadní rozdíl mezi obyčejnou šlichtou a instantní šlichtou od Dr. Oetkera. V teleshoppingu nám zase nabízejí intenzivní kúru hubnutí pomocí speciálních náplastí se 100% přírodní recepturou, i když je nutno přiznat, že intenzivní kúrou hubnutí prochází místo vás vaše peněženka, a to po finanční stránce.

Avšak nedoporučuji Vám této realitě unikat, jelikož si Vás párky z Lidla za 5,90 stejně najdou...

Vytisknout (Ctrl+P) Stáhnout v PDF

Zdroj: ,

­­­­

Diskuse ke slohové práci
Reklama - není úniku?







Mapy webu Čtenářský deník - Životopisy - Čítanka - Spisovatelé Důležité informace Podmínky používání - Vyloučení odpovědnosti - Nastavení soukromí


Ověřovací kód Opište kód z obrázku (jiný kód ↑)