ČESKÝ JAZYK Literatura aneb studentský underground - čtenářský deník, životopisy, čítanka, slohové práce, slovníček pojmů - www.cesky-jazyk.czwww.cjl.cz | www.literka.cz Publikování nebo další veřejné šíření obsahu serveru Český-jazyk.cz je bez písemného souhlasu provozovatele výslovně zakázáno! Užití výhradně jen pro osobní účely je možné.



Menu

­­­­
Hodnocení práce slohovky

Aktuální známka: 1.89
Hodnoceno: 19x Prosím, ohodnoť práci

Nákupy


OSNOVA:

I.Fronty, tlačenice
II.1. Vše je o penězích
2. Těžké vybírat
3. Ovlivnění zákazníků
III.Hodně štěstí


Když se řekne nákupy, každému se vybaví postávání ve frontách a zběsilé tlačenice u pultů. Myslím, že nakupování může být i příjemné a zábavné. Obzvlášť pro mladé dívky nakupující hadříky a kosmetiku, ale běhání za akcemi ve velkých supermarketech je opravdu jen pro ty trpělivé. V době dnešního zdražování a nízkých platů si většina lidí nemůže dovolit, co by si přála. Nakupují z druhé ruky a často se stávají terči posměchu.

Jistě, všechno je hlavně o penězích. Když někde vidíme nějakou "zaručeně skvělou" akci, vrháme se na ni jak supi. Je to logické, ale většinou se do akce uvede výrobek, který není zrovna trhákem v prodeji, často se stává, že cena zůstane stejná a prodavači jen dopíší tu "původní" a přeškrtnou. Každý by rád nakupoval levně, ale to bohužel nebývá zárukou kvality. Levné věci se rychle zkazí či zničí a je nutno koupit nové. Takže je otázkou, zda se vyplatí koupit dražší a kvalitnější zboží namísto levnějšího.

V dnešní době je už takové množství obchodů, že si mezi nimi můžeme vybírat, jak jen chceme. V každém menším městě najdete supermarket a v každém větším na něj natrefíte na každém rohu. A stále se staví další a další. Ano, myslíte si, že je tak lehké nalézt, co opravdu chcete, ovšem pulty všech obchodů a krámků přetékají tolika věcmi, že občas naštvaně odcházíte s nepořízenou a ještě nadáváte. Také to znám, a když se mi začne nějaká věc líbit, zastaví mě vysoká cena.

Rovněž vás všude lákají reklamy, kde je všechno načančané a kde obchody s potravinami volají: "Zakousni se." Obchod s nejlepší reklamou získá pravděpodobně nové zákazníky, ovšem otázkou je, jestli svůj úžasný propagovaný výrobek taky ve velkém množství prodá. Dříve pouštěli v supermarketech takovou hudbu, kterou jsme podvědomě vnímali a díky jejím účinkům více nakupovali. Teď už je to zakázané, ale myslím, že občas se to ještě stále dělá.

Přeji vám hodně štěstí při nákupu a výběru zboží, stačí, když naducáte svou peněženku a obrníte se dobrou náladou a trpělivostí...

Tisk (Ctrl+P) Uložit jako PDF

Zdroj: Kangul, 29.05.2008

­­­­

Diskuse ke slohové práci
Nákupy

Buďte první, kdo přidá komentář.

    Bohemia Institut





MAPY WEBU Čtenářský deník - Životopisy - Čítanka - Spisovatelé DŮLEŽITÉ INFORMACE Podmínky používání - Vyloučení odpovědnosti OPTIME - prodej reklamy - marketingové zastoupení pro Český-jazyk.cz
- web: www.optime.cz
- kontaktní osoba: Mgr. Marek Sochor
- více informací o možnostech reklamy na Český-jazyk.cz


Ověřovací kód Opište kód z obrázku (jiný kód ↑)

Upozornění

 

Stop blokování reklam

Milý návštěvníku serveru Český-jazyk.cz,

omlouváme se, že Ti musíme zobrazovat toto hloupé vyskakovací okno, ale zjistili jsme, že je ve Tvém internetovém prohlížeči aktivní blokátor reklam, díky kterým mohou dnes tyto stránky bezplatně fungovat.

Pokud nechceš být tímto oknem neustále rušen, prosíme Tě, aby sis blokování reklam vypnul či si alespoň přidal výjimku pro náš web.

Jedině peníze z reklamy nám pomáhají tyto stránky udržovat v provozu a neustále je obsahově i rozvíjet.

Děkujeme Ti mnohokrát za pochopení.

tým Český-jazyk.cz

 

Toto sdělení zavřeš klávesou Esc nebo kliknutím na křížek v pravém horním rohu.
Po zavření okna nedojde k žádnému omezení funkčnosti serveru Český-jazyk.cz, nicméně, každé další načtení stránky může být doprovázeno otevřením tohoto upozornění, nedojde-li k odstranění či úpravě blokování reklamních ploch.

­