Aktuální známka: 1.67
Hodnoceno: 3x Prosím, ohodnoť práci

Gary Chapman - Pět jazyků lásky (kniha)

• podtitul knihy: Naučte se hovořit jazykem lásky toho druhého
  • název originálu: The Five Love Languages
  • v knížce naleznete rady, jak projevovat lásku partnerovi a udržet si partnerský vztah i po odeznění počáteční zamilovanosti

Je to už několik let zpátky, co tento bestseller od amerického autora Garyho Chapmana zaplnil i české regály. Ke mně do ruky se však dostal teprve nedávno a nutno přiznat, díval jsem na něj zpočátku docela skepticky. Kniha byla prezentována jako "příručka" k mezilidským vztahům, a to zejména ke vztahům partnerským. Vždy jsem si myslel, že vztahům rozumím natolik, že další chytrá knížka již není potřeba, ale už po prvních stránkách jsem k ní začal vzhlížet s respektem.

Gary Chapman - profesionální manželský poradce a autor i několika dalších knížek - v ní sepisuje své zkušenosti z několikaleté praxe, seznamuje vás s osudy různých manželských párů a na jejich problémech vám vysvětluje jeho teorii o pěti jazycích lásky. Ukazuje vám, že lidé jsou odlišní a každý z nás reaguje na jiný podnět projevování lásky. Zní to troufale, ale nejen postavy vystupující v knize vám potvrdí, že uvedení do praxe je opravdu zázračné.

Kniha je čtivá a do ničeho vás zbytečně nenutí. V ruce se mi neohřála dlouho a hned putovala po mých blízkých, kteří mohou má slova jen potvrdit. Mně osobně kniha změnila pohled na lidi kolem sebe a myslím si, že je jedna z těch, které stojí za to si přečíst. Proto, když budete v knihkupectví váhat, do čeho nového se zakousnout, koupí této "příručky" opravdu neprohloupíte.

­­­­