Menu
Každá škola je jiná, přesto mají něco společného
Každá škola má jiné nároky a styl výuky, studenti ale zůstávají u stejných praktik po celá léta. Jejich chování ve společnosti se však mění. K horšímu!?
Každému musí být jasné, že mezi školami jsou rozdíly ve způsobu výuky. Na studenta gymnázia jsou kladeny jiné nároky než na studenta z odborné školy. Gymnazista má k učení mnohem více teoretické látky. Student řemesla se zase může ob týden chlubit i úkoly praktickými, které jsou prováděny ve škole nebo během vyučování v dílně pro ně určené. Proto mají studenti odborného předmětu více času než studenti gymnázia, kteří se musí vše naučit doma a dát látce čas.
Ale strategie každého studenta se neliší v závislosti na zvoleném druhu školy ani dle jejího zaměření. Pro vyučující je nicméně dost průhledná. Po zazvonění, když vejde učitel do třídy, zabouchne za sebou dveře a oznámí zkoušení, následuje všude stejná reakce - student se zapíchne pohledem do lavice, sešitu nebo učebnice.
"Nesmíš navázat oční kontakt!" Věta, která se každému honí hlavou, když se zrovna stává neviditelným. Ze strany učitele to musí být opravdu úžasný pohled.
Zatímco je jeden student vyvolán ke zkoušení, zbytek třídy rázem ožívá a v hlavě se jim rodí nápady, jak stráví odpoledne.
Že to s námi většina učitelů a profesorů myslí dobře, zjistíme většinou až po ukončení dané školy. Každý si určitě vybaví alespoň jeden dobrý zážitek ze školních lavic. Určitě jste to byli i vy, kdo někdy vyslovil větu: "To nikdy nebudu potřebovat!"
Dnes už zbývají jen vzpomínky a otázka: "Bylo to tak strašné?"
Zdroj: Lady, 26.11.2014
Diskuse ke slohové práci
Každá škola je jiná, přesto mají něco společného
Aktuální pořadí soutěže
- paullastyle (4,5)
- Eliška Moravová (2,5)
- Laura Poláčková (2,5)
- avrilka (2,5)
- Andy (1,5)
Štítky
černí myslivci lauren myracleová hanin kufřík umělecké dílo Šimáček Tygrovo prokletí když se čerti rojili nevlastní přímá řeč O Praze Kde domov můj větné vazby proces neklan Svitavy Popis děje neohrožený Mikeš malování běta úklid de laclos helena vondráčková kun a osel poezie všedního dne spánek letopisy literární forma opilý koráb renesance nov ztracený chlapec
Doporučujeme
Server info
Počítadlo: 681 851 032
Odezva: 0.02 s
Vykonaných SQL dotazů: 3
Návštěvnost: TOPlist.cz - školství › Český-jazyk.cz
© 2003-2024 Český-jazyk.cz - program a správa obsahu: Ing. Tomáš Souček, design: Aria-studio.cz Autoři stránek Český-jazyk.cz nezodpovídají za správnost obsahu zde uveřejněných materiálů! Práva na jednotlivé příspěvky vlastní provozovatel serveru Český-jazyk.cz! Publikování nebo další veřejné šíření obsahu serveru Český-jazyk.cz je bez písemného souhlasu provozovatele výslovně zakázáno! Užití výhradně jen pro osobní účely je možné.
Mapy webu Čtenářský deník - Životopisy - Čítanka - Spisovatelé Důležité informace Podmínky používání - Vyloučení odpovědnosti - Nastavení soukromí