ČESKÝ JAZYK Literatura aneb studentský underground - čtenářský deník, životopisy, čítanka, slohové práce, slovníček pojmů - www.cesky-jazyk.czwww.cjl.cz | www.literka.cz Publikování nebo další veřejné šíření obsahu serveru Český-jazyk.cz je bez písemného souhlasu provozovatele výslovně zakázáno! Užití výhradně jen pro osobní účely je možné.



Menu

   
­­­­
Hodnocení práce slohovky

Aktuální známka: 2.18
Hodnoceno: 102x Prosím, ohodnoť práci

Úvaha o oblečení

Každý z nás je jiný, co člověk to jiný vkus a životní styl. A nejznámějším prvkem jak vyjádřit svůj životní styl je oblečení. Ale proč zrovna oblečení? Co v dnešní společnosti znamená význam dobře a vkusně oblečený?
To jsou otázky, které už si jistě položilo mnoho lidí a já také. Podle mne je oblečení to, podle čeho poznáme, jaký člověk vlastně je. Jestli je detailista nebo naopak je mu vše jedno a vezme si na sebe cokoliv, co je zrovna po ruce. Ale poznáme jen některé vlastnosti, ale i přesto oblečení hraje významnou roli. Dobře oblečeného člověka si všimnete hned a trochu mu závidíte jeho úspěchy, které si myslíte, že má, když je takto oblečen. Zato když vidíte nějakou "šedou myšku", řeknete si, že asi nežije moc dobrým životem. A tak je nejlepší být někde na středu, kdy se snažíte mít něco pěkného, v čem je vám dobře a ostatním se to také líbí.
Dnešní doba je založená na luxusních věcech, čili i na luxusním oblečení, které si ne vždy můžeme dovolit. Kdo by neznal značky jako Versace, Dolce & Gabbana, Dior, Prada, Estée Lauder, Chanel, Gucci, Escada, Diesel, Replay nebo Louis Vuitton. Všechny tyto značky jsou nejznámější a nejdražší na světě. V dnešní době je prestižní záležitostí, když má někdo z těchto obchodů jedinou věc, avšak kdo by si tam mohl dovolit nakupovat, když třeba kabelka od Louise Vuittona stojí 50 tisíc korun, a to je ta nejnižší cena - pak už to jde jen nahoru. Kdo by si třeba koupil kabelku místo auta!? Ovšem i přesto se najdou ti bohatí, kterým nakupování v těchto obchodech nedělá žádný problém. A proto když si na to sami vydělají - tím myslím svým úsilím a ne zbohatnutím na druhých - tak prosím, ať si tento prestižní luxus dopřávají.
Ale myslím, že já raději zůstanu u těch mých značek jako je například Kenvelo, New Yorker, Calliope, Terranova, Takko, C&A nebo H&M, které mi cenově i výběrově sedí. A tak, ať si nosí, kdo chce, co chce, ale trochu vkusu a něčeho pěkného se do toho musí vložit. A zastávám se názoru, že nemusí být vše značkové, hlavně ať je to vkusné a možná i trochu módní. To je můj názor, za kterým si budu stát!

Tisk (Ctrl+P) Uložit jako PDF

Zdroj: januskaa, 07.01.2007

­­­­

Diskuse ke slohové práci
Úvaha o oblečení

Buďte první, kdo přidá komentář.







MAPY WEBU Čtenářský deník - Životopisy - Čítanka - Spisovatelé DŮLEŽITÉ INFORMACE Podmínky používání - Vyloučení odpovědnosti OPTIME - prodej reklamy - marketingové zastoupení pro Český-jazyk.cz
- web: www.optime.cz
- kontaktní osoba: Mgr. Marek Sochor
- více informací o možnostech reklamy na Český-jazyk.cz


Ověřovací kód Opište kód z obrázku (jiný kód ↑)

Upozornění

 

Stop blokování reklam

Milý návštěvníku serveru Český-jazyk.cz,

omlouváme se, že Ti musíme zobrazovat toto hloupé vyskakovací okno, ale zjistili jsme, že je ve Tvém internetovém prohlížeči aktivní blokátor reklam, díky kterým mohou dnes tyto stránky bezplatně fungovat.

Pokud nechceš být tímto oknem neustále rušen, prosíme Tě, aby sis blokování reklam vypnul či si alespoň přidal výjimku pro náš web.

Jedině peníze z reklamy nám pomáhají tyto stránky udržovat v provozu a neustále je obsahově i rozvíjet.

Děkujeme Ti mnohokrát za pochopení.

tým Český-jazyk.cz

 

Toto sdělení zavřeš klávesou Esc nebo kliknutím na křížek v pravém horním rohu.
Po zavření okna nedojde k žádnému omezení funkčnosti serveru Český-jazyk.cz, nicméně, každé další načtení stránky může být doprovázeno otevřením tohoto upozornění, nedojde-li k odstranění či úpravě blokování reklamních ploch.

­