ČESKÝ JAZYK Literatura aneb studentský underground - čtenářský deník, životopisy, čítanka, slohové práce, slovníček pojmů - www.cesky-jazyk.czwww.cjl.cz | www.literka.cz Publikování nebo další veřejné šíření obsahu serveru Český-jazyk.cz je bez písemného souhlasu provozovatele výslovně zakázáno! Užití výhradně jen pro osobní účely je možné.



Menu

­­­­
Hodnocení práce slohovky

Aktuální známka: 2.23
Hodnoceno: 62x Prosím, ohodnoť práci

Reklamy a lidé


OSNOVA:

1. Přerušení filmu
2. Máte rádi reklamu?
3. Co je reklama?
4. Reklama


V televizi běží napínavý film, zločinec míří pistolí na policistu a vy jste zvědaví, zda ho zastřelí nebo nechá naživu a raději uteče, a v tom se na obrazovce objeví muž běžící přes rozpadající se zeď a ozve se znělka reklamy. Paní v čistém bílém svetru nám nabízí prací prášek s aktivními zelenými perličkami.

Zuříte? Nebo si raději v klidu uvaříte čaj a nasypete do misky další dávku brambůrků? Nebo se chcete dovědět, co je v našich obchodech nového a bedlivě pozorujete reklamy a hned druhý den běžíte do obchodu pořídit si onu zázračnou věc? To záleží jen na vás, co uděláte. Vždyť jsou mezi námi lidé, kteří reklamu považují za úplnou zbytečnost a způsob, jak si někteří jedinci přivydělávají peníze; ale i tací, kteří si život bez reklamy nedovedou představit.

Reklama není jen přerušení napínavých situací v televizi, ale i spousta plakátů a letáčků, které visí snad na každém rohu a které vybíráme z poštovní schránky a pak si na nich akorát rozepisujeme propisovačku. Nabízejí nám potraviny, oblečení zlevněné až o sedmdesát procent, elektrické spotřebiče, automobily či mobilní síť, ve které voláte pouze za korunu a padesát haléřů za minutu. Reklama - to jsou ale i lidé a společnosti z různých odvětví, kteří se pomocí reklamy prosazují mezi námi, obyčejnými lidmi.

Reklama nás prostě doprovází. S tím nic nenaděláme, můžeme se pouze chovat, jako kdyby neexistovala, nečíst reklamní letáčky, nezastavovat se na náměstí u plakátu, na kterém je napsáno, co je tento týden v supermarketu levnější. Ale to však nepomůže k tomu, že reklama z našeho okolí vymizí. Nezbude nám nic jiného, než reklamu nadále tolerovat.

Tisk (Ctrl+P) Uložit jako PDF

Zdroj: anaj, 18.09.2005

­­­­

Diskuse ke slohové práci
Reklamy a lidé

Buďte první, kdo přidá komentář.

Bohemia Institut    





MAPY WEBU Čtenářský deník - Životopisy - Čítanka - Spisovatelé DŮLEŽITÉ INFORMACE Podmínky používání - Vyloučení odpovědnosti OPTIME - prodej reklamy - marketingové zastoupení pro Český-jazyk.cz
- web: www.optime.cz
- kontaktní osoba: Mgr. Marek Sochor
- více informací o možnostech reklamy na Český-jazyk.cz


Ověřovací kód Opište kód z obrázku (jiný kód ↑)

Upozornění

 

Stop blokování reklam

Milý návštěvníku serveru Český-jazyk.cz,

omlouváme se, že Ti musíme zobrazovat toto hloupé vyskakovací okno, ale zjistili jsme, že je ve Tvém internetovém prohlížeči aktivní blokátor reklam, díky kterým mohou dnes tyto stránky bezplatně fungovat.

Pokud nechceš být tímto oknem neustále rušen, prosíme Tě, aby sis blokování reklam vypnul či si alespoň přidal výjimku pro náš web.

Jedině peníze z reklamy nám pomáhají tyto stránky udržovat v provozu a neustále je obsahově i rozvíjet.

Děkujeme Ti mnohokrát za pochopení.

tým Český-jazyk.cz

 

Toto sdělení zavřeš klávesou Esc nebo kliknutím na křížek v pravém horním rohu.
Po zavření okna nedojde k žádnému omezení funkčnosti serveru Český-jazyk.cz, nicméně, každé další načtení stránky může být doprovázeno otevřením tohoto upozornění, nedojde-li k odstranění či úpravě blokování reklamních ploch.

­