ČESKÝ JAZYK Literatura aneb studentský underground - čtenářský deník, životopisy, čítanka, slohové práce, slovníček pojmů - www.cesky-jazyk.czwww.cjl.cz | www.literka.cz Publikování nebo další veřejné šíření obsahu serveru Český-jazyk.cz je bez písemného souhlasu provozovatele výslovně zakázáno! Užití výhradně jen pro osobní účely je možné.



Menu

   
­­­­
Hodnocení práce slohovky

Aktuální známka: 1.89
Hodnoceno: 18x Prosím, ohodnoť práci

Co je to štěstí?

Zvážím-li, co to doopravdy štěstí je, tak se vlastně nic nedozvím. Je doopravdy štěstí samostatný pocit? Co když je štěstí nakonec jenom smutek nebo neštěstí v lepší podobě. Na co vlastně štěstí využíváme, co nám to do našich životů přinese a co to s nimi způsobí?

Chápeme štěstí doopravdy správně? Já osobně se moc o štěstí nezajímám, a proto vám to nedokáži říci správně, ale dle mého zdravého úsudku pro každého z nás znamená štěstí něco jiného. Proto si sami zkuste odpovědět, co štěstí znamená pro vás.

Dále se dostáváme k otázce, kdo je doopravdy šťastný člověk. Dle mého se za šťastného člověka může považovat ten, který má pro co žít a štěstí si zaslouží. Leč jsou chvíle, kdy každý z nás štěstí postrádá, ale jsem si jist, že za dalším klopýtnutím ho můžeme dostat zpátky, a to je v danou chvíli pro člověka to nejdůležitější.

Z čeho vlastně můžeme čerpat štěstí? Zamyslím-li se, všude je něco dobrého a něco špatného, záleží pouze na tom, co ve skutečnosti chceme vidět, čeho si všímáme, co chceme vlastnit. Nálada nám příjem štěstí může také ovlivnit, a proto bychom se neměli zbytečně stresovat, ale naopak pohlížet na vše s nadhledem. I ve škole, doma či v kolektivu kamarádů můžeme najít štěstí, pro každého z nás jsou různé klíčové momenty a záleží pouze na nás, jak svůj život povedeme, protože jenom my sami jsme strůjci svého štěstí. Bohužel někteří jedinci se nechávají ovlivňovat okolím, většinou v tom horším slova smyslu.

Spousta z nás říká, že pro štěstí půjdou i na onen svět, ale když potom vidím, jak žijí v depresích a na všechno pouze nadávají, přijde mi to velice absurdní. Oni si bohužel neuvědomuji, že takový život si pouze oni vybudovali. Přijde mi trochu zvláštní pořád spoléhat na štěstí nebo na něj dokonce něco svádět. Štěstí si musíme vážit a ne ho brát jako samozřejmost, protože umí stejně tak rychle odejít jako přijít.

Tohle můžete brát jako konec, nebo prázdné místo pro vaše myšlenky, je pouze na vás, kterou možnost zvolíte a jak se ke všemu sami postavíte, protože takhle se rozhodnout budete muset ještě vícekrát a vy sami byste se měli držet vlastního úsudku, neboť je to váš život a jenom vaše volba stejně tak, jako se postavíte doopravdy k tomu, co to štěstí je a co pro vás nadále bude znamenat.

Tisk (Ctrl+P) Uložit jako PDF

Zdroj: Samuraj, 15.01.2016

­­­­

Diskuse ke slohové práci
Co je to štěstí?

Buďte první, kdo přidá komentář.







MAPY WEBU Čtenářský deník - Životopisy - Čítanka - Spisovatelé DŮLEŽITÉ INFORMACE Podmínky používání - Vyloučení odpovědnosti OPTIME - prodej reklamy - marketingové zastoupení pro Český-jazyk.cz
- web: www.optime.cz
- kontaktní osoba: Mgr. Marek Sochor
- více informací o možnostech reklamy na Český-jazyk.cz


Ověřovací kód Opište kód z obrázku (jiný kód ↑)

Upozornění

 

Stop blokování reklam

Milý návštěvníku serveru Český-jazyk.cz,

omlouváme se, že Ti musíme zobrazovat toto hloupé vyskakovací okno, ale zjistili jsme, že je ve Tvém internetovém prohlížeči aktivní blokátor reklam, díky kterým mohou dnes tyto stránky bezplatně fungovat.

Pokud nechceš být tímto oknem neustále rušen, prosíme Tě, aby sis blokování reklam vypnul či si alespoň přidal výjimku pro náš web.

Jedině peníze z reklamy nám pomáhají tyto stránky udržovat v provozu a neustále je obsahově i rozvíjet.

Děkujeme Ti mnohokrát za pochopení.

tým Český-jazyk.cz

 

Toto sdělení zavřeš klávesou Esc nebo kliknutím na křížek v pravém horním rohu.
Po zavření okna nedojde k žádnému omezení funkčnosti serveru Český-jazyk.cz, nicméně, každé další načtení stránky může být doprovázeno otevřením tohoto upozornění, nedojde-li k odstranění či úpravě blokování reklamních ploch.

­